portal randkowy smartpage.pl
Zdjęcie na portalu randkowym
Płeć: Kobieta Imię: Nie podano Wiek:29 Wzrost: Nie podano Sylwetka:Nie podano Dzieci: Nie podano Wykształcenie:Nie podano Województwo: Świętokrzyskie Miasto: Busko-Zdrój Styl:Nie podano Mieszkam:Nie podano Szukam tutaj:Nie podano Pierwsza randka:Nie podano Znak zodiaku:Nie podano

Obecnie brak opisu dla tego profilu. Czekamy na jego opis na portalu.

cieply kochający lojalny miły przyjacielski przyjazny punktualny rodzinny rozważny towarzyski

spacer

Zima odchodzi na dobre ... dzisiaj widziałem powracające zwierzęta. Wracają z wakacji w ciepłych krajach do Polski. Już bardzo niedługo zacznie się u Nas WIOSNA, również na portalu randkowym. I znowu oznacza to setki jeśli nie tysiące spacerów, randek w restauracjach czy nawet rynkowych parasolkach. Wszystko budzi się do życia ... ale pamiętaj jednocześnie, że czas nieubłaganie leci do przodu, kto pierwszy ten lepszy. Może więc pora zabrać się na poważnie za randki? Dodać zdjęcie do profilu, powysyłać trochę wiadomości ( ale nie tych gotowców wysyłanych do wszystkich bo każdy dobrze to widzi ) tylko takich na prawdę od serca do danej osoby.No i oczywiście jak tam Wasza kondycja po zimowaniu, sam osobiście musze w tym roku zrzucić jakieś 5-6kg.W zeszłym roku wziąłem się za siebie i zrzuciłem 20kg w 3 miesiące wiosny bo bieganie latem to uff... prawdziwy sport dla wyczynowców, a nie niedzielnych biegaczy. Tak czy owak, zapraszamy serdecznie do randkowania na Naszym, chyba już jedynym w Polsce Darmowym Portalu Randkowym

Wielu mężczyzn na myśl o randce zaczyna nerwowo sprawdzać stan portfela. Utarło się bowiem, że randka musi kosztować i to słono. A przecież nie jest to prawdą - kreatywne pomysły mogą być całkiem tanie, lub wręcz darmowe. Jeśli więc dotychczas "randką" nazywałeś kino i kolację, czas zmienić nastawienie.


Spacer może być doskonałą randką. Ważne, by pogoda dopisała (choć deszcz też może być romantyczny, to jednak spacer w deszczu nie nadaje się na pierwszą randkę). Spacerowanie po parku, czy to w promieniach słońca, czy wśród opadających liści, wspólne siedzenie na ławce, karmienie kaczek bułką to świetna okazja do rozmów i okazywania sobie czułości. Można się przecież trzymać za ręce czy obejmować.


Inną odmianą spaceru może być wypad na grzyby lub piesza wycieczka. Wystarczy odrobinę wychylić nos z miasta, by znaleźć się na łonie przyrody i wędrować, choćby i w siną dal. Oczywiście przydadzą się jakieś kanapki na drogę, coś do picia... i tutaj przechodzimy do naszego kolejnego pomysłu.


Piknik to niezwykle romantyczna okoliczność. Wystarczy jakiś koc (lub obrus), prowiant, cos do picia i piękne okoliczności przyrody (i niepowtarzalnej), by miło spędzić czas z wybranką serca. Kobiety docenią taką inicjatywę, a jest to jeden z mniej kosztownych posiłków, jaki możesz jej podarować. A skoro już o posiłkach mówimy...


Wspólne gotowanie to okazja do zabaw, często zmysłowych, ale także do sprawdzenia, jak radzicie sobie w duecie, dowiedzenia się czegoś o sobie nawzajem i poznania się. To także szansa na to, by przy okazji kolacji spędzić ze sobą więcej czasu (i inaczej) niż tylko przy stole. Mężczyzna ma także możliwość, by wykazać się przed wybranką umiejętnościami kulinarnymi, a te nie są bez znaczenia.


Dobrze, ale skoro byliśmy już przy spacerach, które najlepiej sprawdzają się latem, może coś, co można wspólnie robić zimą? Tutaj do wyboru są przynajmniej trzy rzeczy. Wspólne lepienie bałwana czy jazda na sankach pozwoli Wam zbliżyć się do siebie, nawiązując jednocześnie do przyjemnych wspomnień z dzieciństwa. Z bardziej dorosłych rozrywek mamy tu jazdę na łyżwach - koszt wejścia na lodowisko nie jest przesadnie wysoki (często mniejszy niż koszt biletów do kina).


A na każdą pogodę (czyli raczej na niepogodę), zawsze pozostaje tak zwany "window shopping", czyli oglądanie wystaw, mierzenie ciuchów (rewia mody w sklepowej przymierzalni), spacery po galerii handlowej, czy wycieczka do IKEA, która pozwoli pomarzyć o wspólnym urządzaniu domu. Jeśli uważasz, że to głupie, musisz wiedzieć, że w ten sposób także dużo się o sobie dowiadujecie - poznajecie swoje gusta.


Nie ograniczajcie się więc do oklepanych (i kosztownych) tradycyjnych randek. Spędzajcie czas ze sobą w różnych miejscach i okolicznościach. I pamiętajcie, że w czasie randki liczy się osoba, z którą na niej jesteś, nie zaś otoczenie.

W świecie randek online pierwsze wrażenie potrafi zadecydować o wszystkim. Z jednej strony mamy ogromną dostępność potencjalnych rozmówców, z drugiej – przesyt wiadomości, który sprawia, że większość z nich zostaje niezauważona lub odrzucona już po kilku sekundach. To, co napiszesz jako pierwszy, może sprawić, że ktoś zechce poświęcić ci czas, ale równie dobrze może przesądzić o tym, że twoja wiadomość zniknie w cyfrowym koszu zanim jeszcze zostanie przeczytana do końca. Właśnie dlatego warto zastanowić się, co faktycznie działa jako pierwsze słowo, a co z miejsca wydaje się zbyt sztampowe, nudne lub desperackie.

Wiele osób rozpoczyna rozmowę od słowa „Hej” lub „Cześć”, uznając to za uprzejmy, neutralny sposób nawiązania kontaktu. Problem w tym, że są to słowa tak często używane, że przestały cokolwiek znaczyć. W ogromie identycznych wiadomości otwierających trudno jest wyłowić coś, co naprawdę się wyróżnia. Dla osoby, która dostaje dziesiątki wiadomości dziennie, kolejny „Hej” czy „Cześć” może wyglądać jak skopiowany fragment masowej wysyłki. Nawet jeśli nie był pisany z automatu, tak właśnie może zostać odebrany. W efekcie wiadomość ląduje w koszu, często bez przeczytania drugiego zdania. To smutna prawda o cyfrowym świecie relacji – standardowy początek rozmowy to już nie powitanie, tylko sygnał, że nie chciało ci się postarać.

Nie chodzi jednak o to, żeby całkowicie zrezygnować z grzeczności czy uprzejmości. Kluczowe jest to, co dodajesz do powitania, jak je rozwijasz, jak bardzo potrafisz pokazać, że naprawdę interesuje cię ta konkretna osoba, a nie tylko idea rozmowy z kimkolwiek. Ludzie instynktownie wyczuwają, czy wiadomość została napisana specjalnie dla nich, czy to jedynie powtórka z rozrywki wysyłana do każdej kolejnej osoby, która spodobała się na zdjęciu. Różnica jest subtelna, ale znacząca.

Dlatego warto poświęcić chwilę na przeczytanie profilu osoby, do której chcesz napisać. Czasem wystarczy jedno zdanie z jej opisu, nawiązanie do pasji, konkretnego zdjęcia lub nietypowego faktu, który zamieściła o sobie. Takie odniesienie pokazuje, że wiadomość jest skierowana do niej, że nie jest przypadkowa. Zamiast suchego „Hej”, można napisać coś, co naturalnie nawiązuje do profilu, z lekkim humorem, ciekawością lub po prostu autentycznym zainteresowaniem. Taka wiadomość nie tylko nie zostanie od razu zignorowana, ale może wywołać uśmiech i otworzyć drogę do dalszej rozmowy.

Warto pamiętać, że każda platforma randkowa rządzi się swoimi prawami, ale jedno jest wspólne dla wszystkich – ludzie szukają tam emocjonalnego kontaktu, nie kolejnych pustych formułek. Jeśli więc ktoś otwiera rozmowę jak list urzędowy albo jak automat do powitań, trudno oczekiwać, że odbiorca poczuje się zauważony i doceniony. To tak, jakby w tłumie ludzi ktoś spojrzał ci prosto w oczy i powiedział coś, co dotyczy tylko ciebie – od razu inaczej reagujesz.

Nie bez znaczenia jest także ton pierwszej wiadomości. Zbyt formalny potrafi odstraszyć, zbyt luzacki może sprawiać wrażenie braku szacunku. Najlepszy efekt przynosi naturalność i równowaga – coś między żartobliwym dystansem a rzeczywistym zaangażowaniem. Wiadomość powinna brzmieć jak coś, co napisałbyś naprawdę do kogoś, kto ci się spodobał, a nie jak fragment kampanii marketingowej. Autentyczność zawsze przebija wyuczone schematy.

Zdarza się też, że ludzie zaczynają wiadomość pytaniem zamkniętym typu „Co tam?”, „Jak mija dzień?”, albo „Co robisz?”. Choć wydają się one neutralne i otwarte na rozmowę, w praktyce często działają przeciwnie. Są tak ogólne i nieosobiste, że rozmówca nie czuje żadnej potrzeby, by odpowiadać. W efekcie odpowiedź brzmi równie lakonicznie: „W porządku” albo „Nic ciekawego”, i na tym koniec. Z kolei pytanie, które odnosi się do czegoś konkretnego, np. „Napisałaś, że lubisz książki reportażowe – masz jakiegoś ulubionego autora?”, daje znacznie większą szansę na ciekawą odpowiedź i dalszy ciąg konwersacji.

To, co działa najlepiej, to sposób pisania, który pokazuje emocje – nie te wielkie, przesadzone deklaracje, ale zwykłą ludzką ciekawość. Słowa, które brzmią jak zaproszenie do rozmowy, nie jak wezwanie do zdania relacji z dnia. Ludzie czują, kiedy ktoś naprawdę chce z nimi pogadać, a nie tylko coś zagadać. Czasem nawet proste zdanie, ale sformułowane z humorem lub nawiązujące do jakiegoś detalu, może zdziałać więcej niż rozbudowany esej o sobie.

Częstym błędem jest też nadmierna pewność siebie. Wiele osób myśli, że jeśli wykażą się arogancją albo postawią się w roli kogoś wyjątkowego, z miejsca zyskają uwagę. Niestety, w kontekście pierwszej wiadomości to często strzał w kolano. Nikt nie lubi być traktowany jak ktoś, kto musi udowodnić, że zasługuje na uwagę. O wiele lepiej działa ciepły, ludzki ton niż próba dominacji czy pokazania, że „mam cię już w kieszeni”.

Nie chodzi więc tylko o to, by nie zaczynać rozmowy od „Hej” czy „Cześć”, ale o to, by nie kończyć jej jeszcze zanim naprawdę się zacznie. Pierwsza wiadomość jest jak otwarcie drzwi – możesz to zrobić z hukiem, zbyt ostro lub z takim znudzeniem, że nikt nie będzie chciał wejść. A możesz też uchylić je z uśmiechem, zapraszająco, zostawiając miejsce na wzajemne poznawanie się. I to właśnie ten drugi sposób daje największą szansę, że po drugiej stronie ktoś odpowie z zaciekawieniem.

Dlatego nie bój się pisać w sposób mniej standardowy. Można zacząć rozmowę w nietypowy sposób, zaskoczyć pytaniem, wspólnym skojarzeniem, odwołaniem do czegoś, co wyczytałeś w profilu. Taka wiadomość od razu się wyróżnia. Nawet jeśli nie trafi w gust danej osoby, przynajmniej pokaże, że nie jesteś jednym z wielu, którzy klepią to samo do każdego. A to już duży krok naprzód.

Nie bez znaczenia jest też długość wiadomości. Jedno słowo typu „Hej” to zbyt mało, by zbudować zainteresowanie. Z kolei zbyt długi wywód o sobie może przytłoczyć i zniechęcić. Najlepiej sprawdza się wiadomość zbalansowana – krótka, ale konkretna, zawierająca coś więcej niż tylko powitanie, ale nieprzeciągnięta do granic możliwości. Chodzi o to, by pokazać osobie po drugiej stronie, że warto cię poznać, ale nie zarzucać jej od razu całym swoim życiorysem.

Niektórzy są przekonani, że dobry wygląd załatwi wszystko i nie trzeba się wysilać na wiadomość. Tymczasem nawet najbardziej atrakcyjne zdjęcie nie zrekompensuje nudnej czy automatycznej treści. Ludzie szukają w komunikacji czegoś więcej niż tylko bodźców wizualnych – chcą się poczuć ważni, zauważeni, docenieni. Dlatego nawet jeśli masz dobre zdjęcie, nie licz na to, że wystarczy powiedzieć „Hej” i wszystko samo się potoczy.

Warto też mieć świadomość, że nie każda wiadomość doczeka się odpowiedzi. I nie zawsze dlatego, że była źle napisana. Czasem ktoś po prostu nie szuka w danym momencie rozmowy, czasem coś mu nie odpowiada, a czasem zadziała zwykła przypadkowość. Ale każda wiadomość, która jest autentyczna, pomysłowa i skierowana do konkretnej osoby, zwiększa twoje szanse. I nawet jeśli nie zadziała od razu, pomoże ci wypracować styl, który z czasem przyniesie efekty.

W końcu chodzi o to, by budować relacje w sposób świadomy, a nie przypadkowy. Jeśli zależy ci na czymś więcej niż tylko na jednorazowym kontakcie, zacznij od tego, żeby druga osoba poczuła, że naprawdę chcesz ją poznać. Pierwsze zdanie to dopiero początek, ale może stać się furtką do czegoś więcej. Jeśli zamiast bezosobowego „Hej” napiszesz coś, co wzbudzi emocję, skojarzenie, refleksję lub po prostu uśmiech – masz dużo większe szanse, że druga osoba zdecyduje się odpowiedzieć. A od tego wszystko się zaczyna.